Raport
Zintegrowany 2018
Menu

Nasi interesariusze

Szeroki zasięg działania Grupy PGNiG sprawia, że na co dzień wchodzimy w interakcje z licznymi i bardzo różnorodnymi grupami interesariuszy.

Każda z nich ma swoje specyficzne potrzeby i oczekiwania. Z każdą z nich staramy się wypracować formułę dialogu i współpracy, która najlepiej odpowiada łączącym nas relacjom. Rozumiemy, że tylko w ten sposób jesteśmy w stanie podejmować decyzje biznesowe, które będą prowadziły do zrównoważonego rozwoju firmy i ekosystemu, w którym funkcjonujemy.

W celu skutecznego budowania mocnych i pozytywnych relacji z kluczowymi dla nas grupami, opracowaliśmy mapę naszych interesariuszy wzdłuż łańcucha wartości i zdefiniowaliśmy działania wewnątrz firmy oraz w jej otoczeniu.

Jesteśmy świadomi tego, że potrzeby i oczekiwania naszych interesariuszy zmieniają się z biegiem lat, podobnie jak zmienia się i rozwija nasza Grupa. Dlatego staramy się na bieżąco weryfikować listę naszych interesariuszy uwzględniając w trakcie procesu takie aspekty, jak siła i zasięg wzajemnego oddziaływania, aktywność i zainteresowanie interesariuszy naszą działalnością oraz ich nastawienie względem całej Grupy bądź poszczególnych spółek.

  • spotkania i konferencje dla inwestorów;
  • raporty bieżące i okresowe;
  • newsletter;
  • sprawozdania i materiały informacyjne;
  • kontakt mailowy oraz telefoniczny z Działem Relacji Inwestorskich.
  • oceny współpracy;
  • kontakty z wykonawcami w ramach prowadzonych postepowań zakupowych przy zachowaniu zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców;
  • zaangażowanie wykonawców w proces optymalizacji zakupów w poszczególnych grupach asortymentowych np. poprzez prowadzenie dialogu technicznego z wykonawcami, RFI (request for information), itp.
  • uczestnictwo w programie inkubatora Innvento;
  • konkursy na projekty innowacyjne;
  • konferencje, warsztaty i spotkania dla prowadzących startupy;
  • kontakty mailowe oraz telefoniczne z Departamentem Innowacji i Rozwoju Biznesu.
  • wspólne projekty;
  • konferencje;
  • konsultacje i wsparcie merytoryczne inwestycji;
  • wspólne projekty badawczo-innowacyjne;
  • kontakty mailowe oraz telefoniczne z Departamentem Badań i Rozwoju.
  • wspieranie rozwoju szkolnictwa zawodowego na wszystkich poziomach;
  • konferencje;
  • projekty i dotacje Fundacji PGNiG;
  • konsultacje i wsparcie merytoryczne inwestycji;
  • wspólne projekty badawczo-innowacyjne.
  • badania satysfakcji;
  • infolinia;
  • strony www poszczególnych jednostek Grupy;
  • Biura Obsługi Klienta;
  • dedykowani doradcy biznesowi;
  • contact center;
  • eBOK.
  • konferencje branżowe;
  • spotkania bezpośrednie i w ramach organizacji gospodarczych i branżowych;
  • wspólne przedsięwzięcia pod przewodnictwem Ministerstwa Energii.
  • artykuły prasowe;
  • wywiady;
  • wkładki tematyczne;
  • biuro prasowe z komunikatami prasowymi;
  • komentarze/opinie;
  • dyskusje, debaty, konsultacje;
  • konferencje prasowe/wynikowe;
  • spotkania okolicznościowe.
  • dedykowani doradcy biznesowi;
  • spotkania bezpośrednie;
  • konferencje;
  • współpraca w zakresie akcji humanitarnych na świecie, w Polsce – poprzez Fundację PGNiG.
  • konsultacje społeczne (w zależności od potrzeb);
  • Rada Pracowników (spotkania/ konsultacje zgodnie z zapisami ustawowymi);
  • system komunikatorów – pracowników odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną (spotkania komunikatorów kilka razy w roku ok. 2-3 razy);
  • codzienny newsletter elektroniczny, portal wewnętrzny – intranet (codziennie);
  • badanie opinii pracowników (co 2-3 lata duże i raz w roku badanie satysfakcji dot. poziomu jakości usług komunikacyjnych i informatycznych);
  • spotkania okolicznościowe.
  • konsultacje społeczne z Zakładowymi Organizacjami Związkowymi oraz z Radą Pracowników na podstawie przepisów prawa oraz zawartych porozumień (spotkania oraz bieżąca korespondencja w zależności od potrzeb i ustaleń zawartych w porozumieniach Zarządu ze Stroną społeczną);
  • kontakt z pracownikami poszczególnych spółek Grupy oraz Oddziałów PGNiG SA odpowiedzialnymi za prowadzenie dialogu społecznego;
  • oraz takie same narzędzia komunikacji jak do pozostałych pracowników: codzienny newsletter, portal wewnętrzny, itp.
  • oficjalne kontakty na najwyższym szczeblu;
  • wymiana korespondencji.
  • konsultacje społeczne (zgodnie z prawem, a także zgodnie z koncepcją dialogu społecznego, realizowaną w firmie; pozostałe działania w zależności od potrzeb);
  • działania w ramach Fundacji PGNiG;
  • współpraca bezpośrednia z władzami i organizacjami lokalnymi;
  • dialog związany z bieżącymi inwestycjami.
  • konsultacje;
  • wspólne inicjatywy – konferencje, warsztaty, spotkania dwustronne.

Wyniki wyszukiwania: